Hvorfor Sagahub?

I norrøn språkbruk betyr “saga” fortelling/historie.
“Hub” står for “sentrum”, “midtpunkt” eller “knutepunkt”.

Og det er det vi tror på:
Bygge sterke merkevarer, skape synlighet og øke salget gjennom en strukturert tilnærming til markedsføring, merkevarebygging og historiefortelling.

Hvem er vi?

Sagahub er et strategisk markedsføringsfirma i Stavanger, etablert av en forsvarsmann som ønsker å bringe struktur og strategi inn i markedsføringsverdenen.

Vi ønsker å hjelpe bedrifter uten store markedsføringsressurser å lykkes, og vi ønsker å gjøre markedsføring håndfast, forståelig og lønnsomt for deg som kunde. 

Dette gjør vi gjennom å etablere konkrete strategier og håndfaste planer, samtidig som vi jobber tett og langsiktig med deg for å holde oss på rett spor. 

Enkelt og greit: Vi hjelper deg med å selge mer.

Hva er målet vårt?

Vi trives best når vi kan hjelpe andre å lykkes.


Det gjør vi gjennom strukturerte planer, økt synlighet og målrettet kommunikasjon.

På denne måten bygger vi tydelige merkevarer som har evnen til å utvikle langvarige tillitsforhold til målgruppen.

Vårt mål er å gjøre din bedrift synlig og skille din merkevare fra konkurrentene gjennom å:

Øke kjennskapen til deg og din merkevare.

Bygge tillit, assosiasjoner og relasjoner med målgruppen din.

La markedet bli kjent med bedriften og deres verdier.

Bevise hvordan du er en problemløser kundene kan stole på.

Team Sagahub

Johannes Frantzen
Daglig leder

Tidligere yrkesbefal og forretningskonsulent. Nåværende markedsfører, daglig leder og matfar til Freya. Stor fan av countrymusikk, friluftsliv og orden. "Orden skal herske" er et uttrykk som ble oppfunnet i Forsvaret og som etterleves idag.  

Anette Thorsen
Google-guru og Meta-ninja

Det å få alt inn på et kort avsnitt er umulig. Thorsen har en sterk tro på at hun fikser alt på første forsøk, og er ofte å se i sidesynet med neven "hyttende" mot dataskjermen. Annonse- og DadJoke-dronning.

Tor Vegard Tobiassen
Merkevarenes Picasso

Tori fra Kulør. Stødig hånd, tørr humor og et øye for detaljer. Ny logo, profilmanual, hjemmeside eller design på årsrapporten. Gi ham en Mac og litt kaffe, så skal du få se magien han kan utrette.

Espen Lockert
Profileringsmannen

Espen, vår helt egen trønder. 15 års erfaring fra Forsvaret, noe som reflekterer påliteligheten og kvaliteten i leveransene. "Tid er hellig" i Forsvaret, og dette er noe Espen har tatt med seg til profileringsverdenen. Så, om du ser en svart Range Rover med Åge på anlegget er det nok Lockert som kommer med varene dine.

Freya Frantzen
Assistenten

"Doggen", jaktlabrador av rase, klovn av yrke. En gledesspreder full av personlighet, verdens verste vakthund, men med verdens søteste dådyrøyne (bare se på bildet).

“All things being equal, people will do business with people they know, like and trust”

-Bob Burg